søndag, april 04, 2010


jeg liker at det er vår. at jeg slipper å ta på meg boblejakka. at jeg kan gå i tøysko uten å fryse tærne av meg. at jeg kan begynne å bruke dongerijakka mi igjen. at det går an å sitte ute på cafè med gode venner. at solbrillene må tas fram. at jeg kan høre fuglene. at det ikke er mer is og slaps på veiene. at de har fått engangsgriller i butikkene. at sola glimter til med sitt nærvær i den vakreste byen i hele norges land. at våren bringer med seg så mange flotte øyeblikk. at jeg har fine, gode, herlige venner å dele disse øyeblikkene med. at jeg får kjenne på takknemlighet for alt dette. 

... og jeg liker at dette bare er begynnelsen på det som blir en h e r l i g vår.

6 kommentarer:

frk katrine sa...

og at marshmallowene ligger klar i butikkhyllene.. og bare venter på å bli flambert!

Solveig sa...

JA!!
Småsko.. åååå. støvlettene skal gjemmes vekk.
og jeg skal vente på å se deg igjen!

Arnhild sa...

bondevik: JA! flambering og kos på terrassen din blir stas.

og solveig - :) håper virkelig ikke det er lenge til vi sees igjen!

Karen Marit sa...

we like it! nå kan du gå me yndlingsskoa dine ;)

tove sa...

ååå- arnhild har bjunt å blogga igjen. lige den nye looken! og du skrive så bra. herlig!

savne deg merke eg..! masse.masse.

Ingalill sa...

hehe..hyggelig me kommentar på bloggen, arnhild, men trur du mixa litt om på vindua dine :) check it out --> http://thelilli.blogspot.com/2010/12/pa-livet-si-side.html